13-03-05

Slapeloosheid

Ik heb dinsdag andere medicatie bijgekregen.Nu heb ik een antidepressivum 40 mg, diazepam 2 maal per dag, promethazine(om te slapen en rustig te blijven) en nu een ander middel dat gebruikt wordt voor psychoses.

Sinds ik dit laatste middel gebruik slaap ik iedere nacht pas rond half vijf en wordt dan pas in de middag wakker.

En als ik dan weer een paar uur verder ben dan word ik al weer moe.

Ik vind dit niet normaal. Op dit moment verslaap ik mijn hele leven. Ik begrijp dat medicijnen je moe maken, maar actief zijn is er ook niet bij.

Maandag bel ik het PAAZ om eens te informeren of dit niet anders kan.

Alles gaat echt aan me vororbij.

Vrijdag was ik even naar de markt gefietst en meteen kreeg ik weer disassociatieve stoornissen.

Na aankomst weer thuis ben ik mijn bed in gekropen en sliep weer een aantal uren.

Wanneer ben ik nu eindelijk weer in staat om te functioneren als mezelf, als moeder en als echtgenote.

Het is een zware weg.

03:16 Gepost door Teresa | Permalink | Commentaren (1) |  Facebook |

Commentaren

hallo teresa wat vervelend dat je zoveel slaapt van de medicijnen ,ik hoop dat ze wat anders vinden,waar je minder door gaat slapen.
want dit is ook niet fijn.
ik wens je veel sterkte met alles .
groetjes van ria2

Gepost door: ria2 | 14-03-05

De commentaren zijn gesloten.